הפריצות הללו בחו"ל יגרמו לך לחשוב פעמיים לפני שתזמינו טיול רומנטי

תוכן עניינים:

Anonim

עבור אלו שעוברים את זה תוך שבוע, חופשת הזוג יכולה לחזק קשר, לשפר את חיי המין שלך ולהוביל למערכת יחסים ארוכת שנים. או שזה יכול להוביל להתפרקות מהירה ואכזרית לפני שתהיה לך הזדמנות לנסות את הדיוטי פרי.

הסתלקות עם בן / בת הזוג יכולה ליצור קשרים או לשבור אותם. עבור רבים זו הפעם הראשונה שמבלה כל רגע עם בן / בת הזוג - החל ממזנונים בארוחת הבוקר ושהייה על כסא הכסא, וכלה בגלישה על שפת הים לארוחת ערב, תוך שהם מתבקשים על ידי מסעדנים נלהבים מדי.

אבל לפעמים זה לא מתכנן. בין אם טיול של שבועיים באליקנטה שהסתיים באסון או טיול זוגי בדרום מזרח אסיה שהסתיים כשהמיסוס ברח עם גולש באלי, כולנו מכירים מישהו שלב ליבו בחו"ל. כאן חברים ומשפחת תרבות טיול מספרים את סיפורם.

שברון לב בכביש XX © אלכס מלון

צרות בתאילנד

"ראיתי את הילדה הזו זמן קצר בלונדון, כשעברה לבנגקוק לתקופת אוניברסיטה. לפני שעזבה היא הזכירה שעלי לבוא לבקר, ואם מצא חן בעיניי, לשקול לעבור לזמן מה כשתקופת כהונתה.

תוך ימים מרגע הזמנת הכרטיסים, הכל התחיל להיות קצת מוזר ומתוח דרך שיחות הטלפון המתמשכות והרחוקות של שעות הלילה המאוחרות.

מאז שקניתי את הכרטיסים, הייתי מחויב לצאת ולגרום לזה לעבוד, בין אם במערכת יחסים רומנטית ובין אם כחברים.

היום שהגעתי היה מאוד עוטף עצבים, אבל חשבתי שזה לא יהיה כל כך גרוע כמו שיצא לי בראש.

נפגשנו בשדה התעופה, ואחרי שהורדתי את תיקי בדירתה יצאתי לשתות. למרבה הצער, נסענו לדרך Khaosan - סדום או גומורה מודרנית - ובהחלט לא המקום הנכון להתעדכן ולנקות את האוויר.

סיימנו בבר עם חברים שלה מהאוניברסיטה. כדי לעבור את החרדה והסרבול שתיתי דליים גדולים של ויסקי. כעבור זמן מה המתח היה גדול מדי, אז יצאתי החוצה להוציא אוויר. כשחזרתי, קיבלתי את פני על ידי המראה שהיא מנשקת את החבר החדש שלה.

חזרנו לדירה שלה, שם פרץ ויכוח שנמשך לאורך כל הלילה, מלבד רגעי שתיקה קצרים שהוקפצו על ידי שהקיאו את דלפי הוויסקי שצרכתי קודם.

בבוקר היא אמרה לי שאני לא יכולה להישאר בדירתה יותר, ובאותה רגע הובילה אותי לרחוב. זה היה היום הראשון לטיול הרומנטי שלי בן שלושה שבועות בתאילנד. " א, לונדון

לבבות נשברים כמו באגט טרי שנאפה © אלכס מלון

השתין בפריס

"אני רואה את הילדה הזו כמה חודשים והחלטתי להפתיע אותה בטיול ארוך בסוף השבוע לפריס, רומנטי שאני מכיר. במוחי, דמיינתי אותנו לוגמים קפה ליד הלובר, גונב נשיקה מתחת למגדל אייפל והלכנו זרוע בזרוע במורד השאנז אליזה. זו תהיה סיכוי לנו לברוח מרצינות העבודה ולשחרר אותנו.

הכנתי את הכל עד טי, אבל כמו שנאמר, החיים לא תמיד מסתדרים כפי שתכננת. כשהגענו למלון, בסמוך לתחנת Gare Du Nord, הוא לא נראה כמו הפרסומת ובילינו שעות בניסיון למצוא אחר לפני שהתפטרנו לגורלנו והתגנבנו בחדר רעוע ומלוכלך. אידיאל הגלויות שלי לשאנז אליזה התנפץ כשנעקצנו מהמחירים המטורפים, שבתקציב, השאירו לנו מעט שנותר לנו לבזבז.

כמה ימים ארוכים ליד שבר ושיתוף מיטה בכמה כתמים מפוקפקים למראה, התחילו להפעיל לחץ על הזוגיות הצעירה שלנו. עייפים וברור להוטים להגיע הביתה, התווכחנו כל העת במהלך החג. הציפורן האחרונה בארון הקבורה כמעט חסרה את טיסת החזרה שגרמה לכלילית מינורית והותירה אותנו זקוקים לחופשה מהחופשה שלנו.

האקסית שלי, שהתברר, הייתה מאמינה מאסיבית באסטרולוגיה וטארוט, לקחה את הטיול הרה האסון כסימן לעתיד לבוא. לא דיברנו כמה ימים אחרי שחזרנו הביתה ונפרדנו תוך שבוע. אני עדיין מאשים את פריז אבל אולי זה פשוט לא היה אמור להיות. " א, מנצ'סטר